Sunday, February 2, 2014

Life baru


Wow! lama betul tak sentuh blog nieh. Hai korang,sihat tk? Aku baik baik saja.Hm seingat aku last aku update blog masa aku kerja after spm sampai lah sekarang,dah berapa tahun agaknya en en.Actually,sepanjang aku dah lama tak blogger banyak benda aku nak cerita nak share dengan korang.




Sekarang aku dah semester4 and lagi 2semester habis diploma kos Sumber Manusia (HR) dekat Universiti Kolej-Polytech Mara Kuala Lumpur (UKPTM).Alhamdulillah belajar,roomates and classmates semua okay.Hm nak post gambar classmates roomates tapi haritu lattop rosok then kena format balik hilang semua,maaf.

Hm ape lagi nak cerita ye.Aku ingat nak mula blogger balik so all my oldest post yang dulu-dulu punya semua dah buang and this is my first post.InsyaAllah,setiap minggu adalah benda yang akan aku update nanti hahahahha kalau rajin.

Lastly,thanks sebab baca first entry aku ini.